من تنهاهستم اما تنهامن نیستم

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

این روزها

دلم خیلی هوایت رامیکند

فلانی به خودت نگیر...

مرگ رامیگیویم!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

بزرگترین اشتباهم این بودکه...

به کسی که بایدلگدمیزدم...

لبخندزدم...!

 

 

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

به اینکه راحت دروغ میگویی عادت کرده ام

ولی...

دلم میسوزدوقتی برای اثبات دروغت...

میگویی...

به جان توکه دوستت دارم...!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

 

به شانه ام زدی...تابرگشتم،رفته بودی...

بی انصاف به یادآوردن تنهاییم شوخی قشنگی نبود...!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

تنهایی...

چیزهای زیادی به انسان می آموزد

اما...

تونروبگذارمن نادان بمانم...

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

توبگوطلاس وقتی ازچشم افتاد

قاطی آشغالاست!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا (21)

حوصله ات که سرمی رود

بادلم بازی نکن،

من دربی حوصلگی هایم

باتوزندگی کرده ام

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا (17)

خداوندا...!

کاری کرده ام مراببخش،

ازتوچه پنهان !

یکی راهم قدتو

دوست دارم!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

روی هرپله ای که باشی خدایک پله ازتوبالاتراست،

نه به این خاطرکه خداست برای این که دستت رابگیرد

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا 

زندگی رابایدازگرگ آموخت،

بادوستانش به شکاروصحرامیرودوغذامی خورد،

ولی شبهابایک چشم بسته می خوابد،

شایداومعنی رفاقت رافهمیده باشد...!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

کاش...

یک نفربودکه می گفت به من:

همه ی آن من ازآن توباشد...

وقتی که دلت می گیرد!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

کسی که دوستت داشته باشه

تواوج اختلاف

نه میره...

نه میذاره توبری...!

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

هیچ وقت قرص هایی که حال آدم راخوب میکنند...

جای "خوب هایی"راکه دل آدم راقرص میکنندنمیگیرند...

وتوخوب منی...

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

هی قاضی !

نامردی اگرننویسی حکم "سنگسار"برای کسی که دربالین من است،

ولی درفکردیگری...

عکس های عاشقانه ی غمگین و دخترانه ی زیبا

وقتی که تونیستی

مهربانی دیگران غمگینم می کند

هوای بارانی، عاشقانه، غمگین و دو نفره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|